پادکست مرکز شفا بخش

مرکز شفابخش قسمت اول

در این پادکست سعی داریم به مراکز درمانی نگاه کسب و کاری داشته باشیم و راجع به مساِل مختلفی مثل طراحی ، تجهیز و تاسیس و مدیریت و برندینگ مراکز درمانی صحبت کنیم. لطفا از طریق راه های ارتباطی انتقاد و پیشنهادات خودتون رو به گوش ما برسونیدتا بتونیم مطالب بهتری به شما عزیزان ارائه بدیم.

تجهیز مطب از کجا شروع میشه؟!

قسمت اول پادکست مرکز شفا بخش مقدمه ای بر کل مطالب این پادکست و اصول اولیه برای شروع یک کسب و کار درمانی میباشد.هدف ما از انتشار این پادکست انتقال تجربه به همکاران تحهیزات دندانپزشکی و پزشکان محترم برای بالاتر بردن سطح کیفی طراحی و تجهزی کلینیک و مطب و مدیریت آن ها مبیاشد. 

در این سری پادکست ها سعی داریم به مراکز درمانی به چشم کسب و کار نگاه کنیم و تمامی نکات مهم از طراحی و تجهیز مطب تا تاسیس و مدیریت مراکز درمانی را بررسی میکنیم.

پیشنهاد به دیگران :

با بالا رفتن هزینه های تجهیز مطب و کلینیک شروع کسب و کار و ادامه آن بستگی به عوامل مختلفی مثل طراحی ، تجهیز ،  تاسیس ، مدیریت و مارکتینگ حرفه ای دارد که در این پادکست سعی داریم این مباحث رو مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم مرکزی شفابخش داشته باشیم.

مرکز شفا بخش کجاست؟!

مرکز شفا بخش همان مطب یا کلینیکی است که بیمار یا مراجع بعد از دریافت نوبت به راحتی آنجا را پیدا کرده بدون کوچکترین نگذانی وارد میشود سریعا به بخش مورد نظر منتقل شده و تشخیص دقیق از بیماری او داده میشود و بدون استرس مورد درمان قرار میگیرد ، در چنین مراکزی کادر درمان با کمترین میزان خطا و بیشترین بهره وری کار خود را انجام میدهند.

این مراکز در قبال ارائه خدمات عالی هزینه منصفانه دریافت میکنند و معمولا مراجعین این مراکز برای استفاده از سایر خدمات این مراکز به آن برمیگردنند و یا دوستان و آشنایان خود را به آنجا میفرستند.

تجهیز کلینیک یا مطب از کجا شروع میشود ؟!

قبل از آشنایی با طراحی و یا انتخاب تجهیزات بهتر است ایتدا با توجه به منابع در دست ، منابع مالی ، انسانی و علمی و … ابتدا جامعه هدف خود را انتخاب کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم سپس با توجه به تمایلات و نیازهای آن ها وارد مراحل اولیه تاسیس مرکز شویم و سپس با خلق برندی محبوب برای آن جامعه هدف به ارائه خدمات مورد نظر به آن ها بپردازیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *